Mistrz Gry Admin
Liczba postów : 42 Join date : 12/04/2018
| Temat: [M] System Walki Sob Kwi 14, 2018 3:43 pm | |
| SYSTEM WALKI
INICJATYWA Walkę rozpoczyna osoba, która ma inicjatywę. Inicjatywa to nic innego jak pierwszy atak. W przypadku walki PvP turę liczymy od osoby, która jako pierwsza zaatakowała, w przypadku walki przeciw potworowi, pierwszą turę zawsze ma gracz. Walki są turowe i gracz może wykonać tylko jeden atak na turę. CELNOŚĆ, ATAK, UNIK Każdy atak wykonany na przeciwnika, składa się z trzech różnych kości. Początkowo gracz rzuca na celność 1d6+n*, potem na atak 1d6+n. Celność gdy nie wejdzie, traktowana jest jako unik przeciwnika. n - zmienna które może przyjmować wartości zarówno dodatnie jak i ujemne. RODZAJE POTWORÓW Potwory są losowane w zależności od poziomu drużyny. Stworzenia dzielimy na pospolite (np. wilki), rzadkie (np. wendigo) czy legendarne (np. Święte Zwierzęta Idony). Stworzenia mogą posiadać mniej lub bardziej przydatne przedmioty, jak również za ich pokonanie można dostać różne stopnie XPa. | |
|