IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 [M] System Walki

Go down 
AutorWiadomość
Mistrz Gry
Admin
avatar

Liczba postów : 42
Join date : 12/04/2018

PisanieTemat: [M] System Walki   Sob Kwi 14, 2018 3:43 pm

SYSTEM WALKI


INICJATYWA
Walkę rozpoczyna osoba, która ma inicjatywę. Inicjatywa to nic innego jak pierwszy atak. W przypadku walki PvP turę liczymy od osoby, która jako pierwsza zaatakowała, w przypadku walki przeciw potworowi, pierwszą turę zawsze ma gracz.
Walki są turowe i gracz może wykonać tylko jeden atak na turę.
CELNOŚĆ, ATAK, UNIK
Każdy atak wykonany na przeciwnika, składa się z trzech różnych kości. Początkowo gracz rzuca na celność 1d6+n*, potem na atak 1d6+n. Celność gdy nie wejdzie, traktowana jest jako unik przeciwnika.

n - zmienna które może przyjmować wartości zarówno dodatnie jak i ujemne.


RODZAJE POTWORÓW
Potwory są losowane w zależności od poziomu drużyny. Stworzenia dzielimy na pospolite (np. wilki), rzadkie (np. wendigo) czy legendarne (np. Święte Zwierzęta Idony).

Stworzenia mogą posiadać mniej lub bardziej przydatne przedmioty, jak również za ich pokonanie można dostać różne stopnie XPa.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://aeonrp.forumpolish.com
 
[M] System Walki
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Wzmocnić system bezpieczeństwa!

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: AEON | Edycja 2 :: Fabularne :: mechanika-
Skocz do: