Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 MAGIA

Go down 
AutorWiadomość
Mistrz Gry
Admin
Mistrz Gry


Liczba postów : 42
Join date : 12/04/2018

MAGIA Empty
PisanieTemat: MAGIA   MAGIA EmptyPią Kwi 13, 2018 6:49 pm

MAGIA
MAGIA Victor-adame-liliana-vess

1. Magia podstawowa (czyli te 8 dziedzin) może zostać zastąpiona magią fuzyjną. Magia fuzyjna polega na połączeniu dwóch wybranych dziedzin i otrzymaniu jednej - mocniejszej i zdecydowanie bardziej użytecznej. Wybór należy do gracza. By dokonać fuzji potrzebne jest 3 punktów inteligencji.


2. Magia fuzyjna powstała, nie może zostać ponownie zmieszana z inną. Ta forma jest już ostateczna i nie można z niej zrezygnować, dlatego należy zastanowić się czy na pewno się to opłaca.

3. Osoby mogące czarować, mają dostęp do drzewka magii wybranego lub wylosowanego (zależne od klasy).


Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Pon Lip 16, 2018 4:53 pm, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
https://aeonrp.forumpolish.com
Mistrz Gry
Admin
Mistrz Gry


Liczba postów : 42
Join date : 12/04/2018

MAGIA Empty
PisanieTemat: Re: MAGIA   MAGIA EmptyPią Kwi 13, 2018 6:51 pm

MAGIA OGNIA

Igniim - 3 pkt many [2I] - tworzysz małą kulę ognia, która przy trafieniu zadaje 4 pkt obrażeń.
Obliterulsi - 4 pkt many [2I] -  otaczasz się ognistą tarczą, która ma 70% szans na zablokowanie ataku dystansowego od przeciwnika.
Traendo - 5 pkt many [3I] - atakujesz kulą ognia, która przy trafieniu zadaje 6 pkt obrażeń i ma możliwość (30%) na podpalenie przeciwnika (3pkt obrażeń na turę przez 3 tury).
Protem - 7 pkt many [5I] - tworzysz ognisty miecz, którym możesz sterować. Trwa 3 tury i każdy atak zadaje 6 pkt obrażeń.
Stuinius - 9 pkt many [7I] -tworzysz ognisty bicz, który zadaje 7 pkt obrażeń. Trwa on 4 tury i ma 60% szans na podpalenie (3 pkt obrażeń na turę przez 3 tury.)
Obortia - 10 pkt many [8I]  - tworzysz wielkiego smoka z ognia. Jeżeli twoje SW jest poniżej 7 - smok wychodzi spod twojej kontroli.  Co dwie tury tracisz 1SW. Smok trwa 4 tury i każdy jego atak ma (80%) szans na trafienie i zadaje 12 pkt obrażeń.
Powrót do góry Go down
https://aeonrp.forumpolish.com
Mistrz Gry
Admin
Mistrz Gry


Liczba postów : 42
Join date : 12/04/2018

MAGIA Empty
PisanieTemat: Re: MAGIA   MAGIA EmptyPią Kwi 13, 2018 6:52 pm

MAGIA WODY

Defenenim - 3 pkt many [2I] - tworzysz bąbel powietrza wokół głowy który umożliwia Ci oddychanie pod wodą na czas 30 minut.
Relempra - 4 pkt many [3I] - możesz wytworzyć strumień wody pod ciśnieniem, którego możesz używać jak bicza, przez 3 tury, który zadaje 3 punkty obrażeń z każdym atakiem.
Severelio - 5 pkt many [3I] - możesz wytworzyć strumień wody o dość dużej szerokości, który zadaje 5 pkt obrażeń i przewraca przeciwnika.
Conjueris - 6 pkt many [4I] - możesz wytworzyć deszcz na obszarze o średnicy 10 metrów. Przeciwnicy otrzymują w nim -1Z i -1A.
Firori- 8 pkt many [6I] - tworzysz dwa wodne węże które słuchają twoich rozkazów i trwają 5 tur. Każdy ich atak zadaje 5 pkt obrażeń.
Pestiactum - 10 pkt many [7I] - twoje ciało zamienia się w wodę i jesteś niewrażliwy na jakiekolwiek ataki przez dwie tury. Sam też nie możesz atakować ani stać się celem zaklęć sojuszników.
Powrót do góry Go down
https://aeonrp.forumpolish.com
Mistrz Gry
Admin
Mistrz Gry


Liczba postów : 42
Join date : 12/04/2018

MAGIA Empty
PisanieTemat: Re: MAGIA   MAGIA EmptyPią Kwi 13, 2018 6:53 pm

MAGIA POWIETRZA

Augite- 3 pkt many [2I] - tworzysz podmuch wiatru, który zadaje przeciwnikowi 2 pkt obrażeń i przewraca go na turę.
Mobiiato - 4 pkt many [4I] - możesz przekrzywić tor lotu strzały dodając sojusznikowi +1 do celności, lub rzucić ten czas na sojusznika by ten otrzymał +1 do uniku.
Inceptegra - 6 pkt many [5I] - tworzysz silniejszy podmuch wiatru. Odpycha on 3 przeciwników i jeżeli są walczącymi wręcz, anuluje ich atak.
Magnenus - 7 pkt many [6I] - otaczasz przeciwników podmuchem silnego powietrza, jeżeli są oni atakującymi z dystansu ich dwa kolejne ataki - o ile trafią - zadają 40% obrażeń.
Extermienim - 6 pkt many [6I] - rzucasz zaklęcie, które pozwala jednemu z twoich sojuszników na 100% trafienie atakiem dystansowym.
Shriegris - 7 pkt many [7I] - tworzysz tornado, które sterujesz. Zadaje ono 7 punktów obrażeń. Każda tura podtrzymania go zużywa 5 pkt many i 1 pkt SW. Jeżeli siła woli spadnie poniżej 2 SW, tornado znika.
Powrót do góry Go down
https://aeonrp.forumpolish.com
Mistrz Gry
Admin
Mistrz Gry


Liczba postów : 42
Join date : 12/04/2018

MAGIA Empty
PisanieTemat: Re: MAGIA   MAGIA EmptyPią Kwi 13, 2018 6:54 pm

MAGIA ZIEMI

Confusigeo - 3 pkt many  [1I] - pozwala wyleczyć spaczoną ziemię, a w przypadku rzucenia na roślinę powoduje jej gwałtowny wzrost.
Levundis - 4 pkt many  [3I]  - wyrywasz z ziemi kawałek  ziemi, która po rzuceniu przewraca przeciwnika na jedną turę i ma 40% szans na ogłuszenie przeciwnika na jedną turę.
Extermienim - 6 pkt many [4I] - możesz użyć zaklęcia, by przyzwać burzę liści, która daje ci lub twojemu sojusznikowi +2 do uniku, rzucenie go na przeciwnika daje mu -2 do celności.
Reflectactum - 7 pkt many [5I] - wyrywasz z ziemi 4 kawałki skały. Rzut każdym zadaje 2 punkty obrażeń i ostatni blokuje atak przeciwnika.
Incremesco - 8 pkt many [7I] - tworzysz ciernisty korzeń, który atakuje przeciwnika zadając mu 8 pkt obrażeń i unieruchamia go na jedną turę.
Descenius - 10 pkt many  [8I] - tworzysz wielkie trzęsienie ziemi, które zadaje wszystkim 9 punktów obrażeń ale ogłusza wszystkich przeciwników na jedną turę. Użycie po Extermienim ogłusza przeciwnika na którego został rzucony czar unieruchomienie na dwie tury.
Powrót do góry Go down
https://aeonrp.forumpolish.com
Mistrz Gry
Admin
Mistrz Gry


Liczba postów : 42
Join date : 12/04/2018

MAGIA Empty
PisanieTemat: Re: MAGIA   MAGIA EmptyPią Kwi 13, 2018 6:59 pm

MAGIA ŚWIATŁA

Releasaris Vesperictus - 2 pkt many [2I] - tworzysz słabą wiązkę światła, która ma 60% szans na oślepienie przeciwnika.
Repeeom Agonectus - 3 pkt many [3I] - tworzysz poświatę, która dodaje twojemu sojusznikowi +2 celności na jedną turę.
Obscerbus Viralasis - 4 pkt many [3I] - leczysz siebie lub sojusznika +10HP
Fierempra Perfecigeo - 5 pkt many [4I] - tworzysz pocisk światła który zadaje 6 pkt obrażeń. Nieumarłym i demonom zadaje dodatkowe 4 pkt obrażeń.
Porasis Immenorus - 6 pkt many [6I] - nad twoją głową pojawia się aureola. Chroni ona Ciebie i wybranego sojusznika przez 3 tury przed obrażeniami magicznymi.
Petrifelio Satanum - 7 pkt many [6I] - tworzysz świetlistą barierę, która chroni twoich sojuszników przed dowolnym atakiem.
Sancterbus Diabitus- 10 pkt many [7I] - tworzysz świetlistego awatara, który chroni twoją drużynę, przyjmując 5pkt obrażeń od każdego przez dwie tury.
Powrót do góry Go down
https://aeonrp.forumpolish.com
Mistrz Gry
Admin
Mistrz Gry


Liczba postów : 42
Join date : 12/04/2018

MAGIA Empty
PisanieTemat: Re: MAGIA   MAGIA EmptyPią Kwi 13, 2018 7:42 pm

MAGIA MROKU

Confuselio Consilello - 2 pkt many [2I] -wysyłasz pocisk cienia, który zadaje 3 pkt obrażeń.
Rejuviinius Ratitus - 4 pkt many [3I] - tworzysz mroczną poświatę, która oślepia jednego wybranego przeciwnika -2 celności.
Repeactus Padlocempra - 4 pkt many [3I] - nadajesz broni sojusznika mrocznej barwy. Przez turę zadaje ona o 4 obrażenia więcej.
Conjurergio Perfotis - 5 pkt many [5I] - tworzysz mrocznego ducha, który lata pomiędzy przeciwnikami zadając trzem losowym 5 pkt obrażeń.
Petegris Terribius - 8 pkt many [6I] - tworzysz czarną tarczę, która przyjmuje jeden atak przeciwnika. Masz 80% szans na odbicie (10% na dostanie w twarz) i zada mu 70% obrażeń
Extermienis Monstotum - 9 pkt many [7I] - wchodzisz do umysłu przeciwnika i możesz go kontrolować przez trzy tury (75% szans na udanie)
Porortis Vexectus - 11 pkt many [8I] - otwierasz otchłań z której wylatuje losowa bestia cienia zadająca od (6 do 16 pkt obrażeń). Bestia słucha twoich rozkazów i trwa 4 tury lub do utraty życia (od 30 do 80HP)
Powrót do góry Go down
https://aeonrp.forumpolish.com
Mistrz Gry
Admin
Mistrz Gry


Liczba postów : 42
Join date : 12/04/2018

MAGIA Empty
PisanieTemat: Re: MAGIA   MAGIA EmptyPią Kwi 13, 2018 7:50 pm

MAGIA LODU

Tranqiior Banenta - 2pkt many [2I] - pozwala  zamrozić taflę wody.
Augmenempra Taines - 3pkt many [2I] - pozwala wysłać mały pocisk lodu zadający 4 pkt obrażeń.
Obscicus Virtueom -  5 pkt many [4I] pozwala stworzyć trzy śnieżki, z których każda zadaje 3 pkt obrażeń.
Apearictum Virtetus - 6 pkt many [5I] - tworzysz mroźny podmuch wiatru, który zadaje przeciwnikowi 7 obrażeń i może go przewrócić (20%)
Levundo Phanendio - 7 pkt many [7I] - tworzysz lodową ścianę, która blokuje jeden atak przeciwnika. (80% szans na bloka)
Sanctasis Corrupenta - 8 pkt many [8I] - pozwala zamrozić przeciwnika na jedną turę, w przypadku gdy wcześniej trafimy Apearictum Virtetus zamrożenie trwa na 2 tury.
Renoulsis Demoentus - 10 pkt many [9I] - tworzysz śnieżycę, która zabiera przeciwnikowi 2 punkty celności i 2 punkty uniku. W przypadku gdy wcześniej trafiliśmy jakimkolwiek czarem lodu, przeciwnik trafiony otrzymuje 10 punktów obrażeń.
Powrót do góry Go down
https://aeonrp.forumpolish.com
Mistrz Gry
Admin
Mistrz Gry


Liczba postów : 42
Join date : 12/04/2018

MAGIA Empty
PisanieTemat: Re: MAGIA   MAGIA EmptyPią Kwi 13, 2018 8:10 pm

MAGIA BURZY

Serucio Limitorpus - 2 pkt many [2I] - tworzysz mały piorun, który zadaje 3 pkt obrażeń.
Reio Virta - 3 pkt many [3I] - wystrzeliwujesz małą wiązkę elektryczną, która zadaje przemoczonemu przeciwnikowi 5 pkt obrażeń.
Repaasis Maleveom - 5 pkt many [4I] - pozwala stworzyć piorun kulisty, który atakuje dwóch przeciwników i zadaje im 7 pkt obrażeń.
Porior Demus - 6 pkt many [5I] - pozwala otoczyć twoją broń wiązką elektryczną, która wzmacnia zadawane obrażenia przez nią o 3 pkt.
Inceptior Vesperegris - 8 pkt many [6I] - możemy przywołać chmurę burzową na danym obszarze, która ma 50% szans na wystrzelenie pioruna, który zadaje 7 punktów obrażeń.
Mufulso Puraris - 10 pkt many [7I] - możemy przyzwać potężny piorun, który zadaje 12 punktów obrażeń i ma 50% szans na ogłuszenie przeciwnika.
Lagundo Enormeom- 12 pkt many [8I] - tworzysz burzę, która strzela 10 piorunami (100% szans na trafienie, z każdym piorunem szansa spada o 10%). Każdy piorun zadaje 10 punktów obrażeń (każdy kolejny o 1pkt mniej.)
Powrót do góry Go down
https://aeonrp.forumpolish.com
Sponsored content





MAGIA Empty
PisanieTemat: Re: MAGIA   MAGIA Empty

Powrót do góry Go down
 
MAGIA
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: AEON | Edycja 2 :: Fabularne-
Skocz do: